I want money!

Tjaa!




Erica sov hos mig i tisdags som ni vet, då på dagen (onsdagen) så möblerade ajg om lite i mitt rum och chilla hela dagen tills kvällen kom för då ville jag átt Isabelle skulle komma och hon kom, HAHA!

Vi spelade Guitar hero hela natten, tills 1,00 tror jag men man var trött. Så vi satte på Twilight och somnade. Idag så har jag också spelat guitar hero med Isabelle vi ska göra en worldtour men har inte tillräckligt med pengar för USA så vi kämpar på. ;)

Just nu sitter jag i Maries säng med Marie och vi båda bloggar, Hahah!

Ska snart sova fast måste vara vaken till 01.00 min farm är klar då.



Maries fötter jag pekar på ;)


Puss Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0