Hade helt glömt bort er!

Tjaa!



Har inte bloggat sedan lördags! Så kan berätta vad jag gjort lite kort. På lördags kväll var jag med Isabelle och spelade guitar hero hela kvällen. På söndagen så tog jag det ganska lungt på förmiddan sedan mötte jag Cissi och Emma i centrum och vi gick till donken där även Isabelle och Erica kom, när vi hade ätit så gick vi hem till Cissi och gosade med hennes nya katt! Såå söt tror den hette MEXIA eller något svårt. Var där och såg några filmer sedan hämtade min kära mamma mig. Kvällen gick jätte fort. 

Idag var det första skoldagen efter lovet och den kändes ganska bra. Vi hade en håltimme då såg jag och några till på en film som heter WRONG TURN haha! Dagen slutade fort. 


Jag skulle igentligen ha utveklingsamtal idag men min lärare är sjuk så det blir inget! Skönt men vill endå göra det idag så det är över. 


♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0