Heej!




Igår så skulle jag ju träffa Erica och Emma i centrum och det gjorde vi, HAHA! Först gick vi på något thai ställe där Emma skulle äta frukost sedan gick vi till castello och fikade, mysigt! Efter så, gick vi till Erica och betällde biljetter till filmen "klara" så vi åkte direkt till heron city och såg den. Den filmen var jätte dålig och Emma och Erica var helt kära i en kille i filmen, men har var inte alls snygg! Så dem gillade inte mig ett tag, HAHA! Efter filmen så åkte vi hem till mig och challade lite lungt med datan. Sedan gick Erica hem och åt medans jag och Emma tog det lungt. När Erica hade ätit klart så mötte vi henne och gick tsm till donken och väntade på Isabelle och Emma åt. Sedan så fick vi nog av donken och tog bussen till Karin som hon gick på så vi åkte tillsammas alla till Erica!
Där satte vi på en film "livet är en schlager" aldrig sätt förut. Vi såg halva sedan följde vi Emma till bussen och stannade på shell och handlade lite gott till filmen. Sedan runt 24.00 så åkte jag och Isabelle hem. När jag kom hem somnade jag nog!



Det var allt som hände igår!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0